Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Γιάννης Οικονομάκος,τους έχω στό χέρι.

Της αλαξοκωλιάς η συνέχεια."Οι τηλεφωνικές επικοινωνίες του Γιάννη με τον Κώστα".
Γιάννης : Κώστα καλήμερα,χρειάζομαι είκοσι ένα ψήφους απόψε στο Δημοτικό Συμβούλιο και πρέπει να με στηρίξεις,ξέρεις για τα 370.000 χιλ της ΚΕΔΩ.
Κώστας : Φίλε Δήμαρχε μου είναι πολύ δύσκολο.Γνωρίζεις ότι έχω κάνει πολλά για σένα,ξεχνάς την εκπρόθεσμη ένσταση ή μήπως ξεχνάς ότι διέλυσα ολόκληρη παράταξη για να σε βοηθήσω.
Γιάννης : Κώστα τα γνωρίζω όλα αυτά,αλλά και οι δυο μας γνωρίζουμε κάποια άλλα.Δεν σου ζητώ απλά να το ψηφίσεις το απαιτώ. Θέλω να μεταφέρεις στο Βασίλη από τη Μαλακάσα και στον Δημήτρη από το Καπανδρίτι,όχι την επιθυμία μου αλλά την απαίτηση μου,μην με αναγκάσουν να βγω στα κάγκελα.
Κώστας : Και ο Θωμάς τι θα κάνει,δεν μπορώ να επέμβω.
Γιάννης :Άσε το Θωμά,ξέρω εγώ τι θα κάνει.Θα καταψηφίσει για ξεκάρφωμα,λόγω εκλογών,αφού ξέρεις,ότι με το Θωμά έχουμε κοινό δρόμο και πάμε μαζί. ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ.
Κώστας:Μα πάλι δεν φτάνουν,χρειάζεται και άλλος ένας.
Γιαννης:Κώστα μην ξεχνάς τον Γιώργο από τον Αυλώνα,είναι δικό μου παιδί,μας συνδέουν πολλά,άσε να βάλω και το επίδοξο Γιώργο στο χορό.
Κώστας: Φίλε Δήμαρχε,θα σταθώ για άλλη μια φορά δίπλα σου,δεν είμαι αχάριστος.

2 σχόλια:

  1. Ετσι όπως μας τα λετε δεν έχει νόημα να πάμε να ψηφίσουμε. Είναι 'σιγουράκι' ο Οικονομάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!!!! ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΧΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή